Är jag redo för blogg världen...? Eller är bloggvärlden redo för mig...?

Under en lång tid förstod jag inte grejen med bloggar, tyckte nästan att det var lite fånigt till och med. Men så började min kompis KS blogga, och då förstod jag att det kan vara värt att följa en blogg!
Nästa steg blev att kika vidare, för när jag nu väl lagt undan mina fördommar så kändes det här med bloggar nästan lite spännande. Men för att göra en lång historia kort, och faktiskt spara er från att höra om alla olika bloggar jag leta mig runt bland under några veckor, så skall jag komma till poängen. För även om KS blogg, som handlar om livet i allmänhet är sjukt underhållande att läsa så insåg jag att det jag ville läsa var en blogg om mitt stora intresse:

Att starta eget. Att vara entreprenör. Att testa denna nya värld, kasta sig ut och kämpa, lära sig nytt och framför allt ha väldigt kul. Vilken utmaning! Vilket äventyr....

Jag önskar att jag hittat en blogg om just detta ämne när tankarna på att starta eget först kom... Men även nu känner jag att det skulle hjälpa mig, och kanske mera för att få beskriva själva processen, alla nya tankar och känslor som kommer med upplevelsen.

Så nu tar jag steget ut i blogg världen! Här kan ni följa mig längst vägen till att starta mitt företag, Karma Smycken. Detta är min väg till att Skapa Karma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0